Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci

Školní kolo

Přehrát video

Pro splnění úrovně musíš zvládnout alespoň 4 tréninková cvičení a vyzkoušet kvíz. Neboj se, nevadí, když ti něco nepůjde nebo nebudeš na něco znát odpověď. Důležité je, že to zkusíš a něco nového se naučíš.

Avšak pokud chceš soutěžit o podepsaný reprezentační dres nebo možnost doprovodit reprezentanty na hřiště, nezapomeň, že musíš splnit všechna cvičení včetně kvízu ve všech úrovních!

Pokud chceš plnit úkoly, tak se musíš přihlásit (nebo zaregistrovat)!

1

Domácí minigolf

Vyzkoušej tvou techniku s míčem. Postav si doma libovolných 10 „golfových jamek“ (např. koš na prádlo, pračka). Start každého kola zvol tak, aby bylo velmi obtížné trefit „jamku“ na první pokus. Po splnění všech 10 jamek máš úkol splněný.
Zatím zamčeno.
2

Základní ovládání míče

Ovládat míč jako profík, to nejde bez poctivého tréninku. Každé ze cvičení ve videu vyzkoušej alespoň 5krát, můžeš ale samozřejmě i vícekrát. Cvik Fotbalová parádička už není povinný, ale vyzkoušej, zda ho zvládneš.
Zatím zamčeno.
3

Lifekinetic I

Vyzkoušej tvou šikovnost pomocí cvičení zvaného Lifekinetic. V každé ruce měj tenisák nebo jiný menší míček a snaž se zároveň oba míčky vyhodit a chytit do druhé ruky, než jsi míček původně držel. Pokud se ti povedou 3 série po 10 úspěšných pokusech, to znamená bez spadnutí míčku (to pak musíš začít od 0), máš úkol splněný.
Zatím zamčeno.
4

Zápasová rychlost se změnou směru

Rozvíjej rychlost i v domácích podmínkách. Postav si dvě mety vzdálené od sebe alespoň 10 metrů (10 dlouhých kroků). Běž 4x tuto vzdálenost maximální rychlostí (rodiče ti mohou měřit čas). Po doběhnutí si dej 2-3 minuty pauzu a běh opakuj ve čtyřech sériích. To samé potom ve 4 sériích zopakuj s míčem. Po dokončení 4 sérií bez míče a 4 sérií s míčem máš úkol splněný.
Zatím zamčeno.
5

Nůžky

Zpevni břišní svaly cvičením zvaným „nůžky“. Dohromady zkus udělat tento cvik aspoň 30krát. Je na tobě, jak si to rozvrhneš - můžeš udělat třeba 3 série po 10 opakováních, nebo 2 série po 15 opakováních. Pokud budeš chtít udělat více opakování, samozřejmě můžeš.
Zatím zamčeno.
6

Squat

Cvik s názvem Squat rozvíjí sílu dolních končetin a trupu. Důležité je správné držení těla, které si nejdříve pozorně prohlédni ve videu. Jednu sérii tvoří minimálně 10 cviků, vždy s výdrží aspoň 2 vteřin ve spodní poloze s pokrčenými koleny. Série opakuj 5x a vždy s pauzou 2 minut na odpočinek před další sérií. Po dokončení pěti sérií máš úkol splněný.
Zatím zamčeno.
7

Přihrávka a převzetí

Každý fotbalista musí umět dát přesnou přihrávku, ale také ji umět správně převzít. Cvičení můžeš provádět se spoluhráčem, ale stačí i zeď nebo jiná překážka. Snaž se o přihrávku placírkou (vnitřní nárt). Přihrávku je třeba přijmout prvním dotykem do pohybu (aby se ti míč nezastavil) a druhým dotykem zkus opět přihrát. Takto zopakuj min. 20 přihrávek v jedné sérii. Sérií je pro splnění úkolu nutno udělat alespoň 5, celkem tedy minimálně 100 přihrávek.
Zatím zamčeno.
8

Zvířata

Cviky, napodobující pohyb zvířat, rozvíjí tvou sílu, ale taky koordinaci a obratnost. Důležité je správné provedení, které si nejdříve pozorně prohlédni ve videu. Vyznač si dráhu dlouhou 10 metrů (10 dlouhých kroků) V případě, že máš doma menší prostor, stačí poloviční vzdálenost a cvik vždy provedeš tam i zpět. Každý ze cviků opakuj 2x za sebou, mezi cviky si dej minutu pauzu pro odpočinek. Po dokončení všech 8 zvířat po 2 opakováních máš úkol splněný.
Zatím zamčeno.
9

Kvíz - Zdraví a strava

Otestuj své znalosti o zdraví a stravě
Zatím zamčeno.